Benvinguts!

Engego aquest bloc, per què aneu veient els treballs elaborats amb aquesta tècnica. Sóc una aficionada a les labors i el que més m’agrada és fer puntes al coixí.No es que m'agradi fer puntes, és que sóc una fanàtica de les puntes al coixí . Fer boixets és la meva il·lusió. Aniré publicant els meus treballs tal com els vagi fent, encara que això dels boixets costen una mica!!!! A més, a més aniré posant alguns treballs de les meves companyes, que en saben molt. Espero us agradi i podeu gaudir d'aquestes labors, la punta al coixí. Veieu petites filigranes, amb fil agulles i boixets.

miércoles, 20 de febrero de 2013



Diumenge 17 de Febrer

Trobada de Puntaires 

Portal  de l'Àngel   (Barcelona)
Puntaires de l'associació   Jardins de la Pau      


Video de la trobada 

No hay comentarios:

Publicar un comentario